| Meno: | Peter
|
|---|
| Priezvisko: | Gatial
|
|---|
| Názov: | Efektívne vyhľadávanie ciest v real-time stratégiách
|
|---|
| Vedúci: | RNDr. Michal Forišek, PhD.
|
|---|
| Rok: | 2010
|
|---|
| Blok: | INF
|
|---|
| Kľúčové slová: | Pathfindig, AStar, Dijkstra, BFS, PCD, Landmark, Multithreaded
|
|---|
| Abstrakt: | Vyhľadávanie ciest je častý problém v IT oblasti. Je to rozhodujúca časť každej real-time stratégie, pretože je to práve vyhľadávanie ciest čo robí hry real-time. Hry so slabým alebo príliš pomalým vyhľadávaním nie sú hrateľné.
Táto práca vysvetľuje ako fungujú najznámejšie a najrozšírenejšie algoritmy. Prináša zlepšenie dolnych ohraničení nového algoritmu PCD, definuje novú waypoint heuristiku a navrhuje modifikáciu algoritmu Landmark A*. Zaoberá sa tiež ich praktickým použitím a časťou tejto práce je aj aplikácia vizualizujúca spomínané algoritmy.
|
|---|